Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

Demam Fever Demam Fever


seJak 11 mei 2010, aku jadi mcm beng0ng..

mmg pun dh bengOng....malam tu akO dah start demam....bila dh nk dekat senja..badan ak menGiGil....ak iGt sebab munGKin demam terPeranJat..

dah plan nk cuti esk...bangun je pagi badan ak dh tak demam....benda ni berulang 3 hari berturut.
...sehinggga saat ini...ak dh check doc..mula mcm denggi..tp smlm dia ckp jangkitan virus...virus mana pulak yg hinggaP...arghhh tensiOn ak

akibatnya ak sendiri dh feedup ...ak x nk masuk ward...ak agak paranoid dgn dgn ward..

ak lak dh berapa hari tak masuk chat FZ ke YM ke FB ke apa2kah......aku tak larat...masa blog ni ditulis ak otw dlm kete nk pergi hosp....

ohh lupa tadi pagi2 ak dh gaduh ngan along...i/o that sbnrnya dari hari selasa...sb malam tu semua bincang nk jual kete ak yg accident tu...tp ak tak nak sb enjin bkn rosak pun...so pagi tadi masa ak tepon kak long ak ckp ak x msk ....abg long bebel...aik semalam nmpak elok ajer merayap...takkan tiba2 nk demam....sakit ati ak dgn dia....so hari nk tak nak ak gagahkan juga...akibatnya..aku sendiri nk naik pitam...serius ak tak tahu kenapa...

ada kawan ak ckp ko kena keteguran ko...sb muka ko mcm pucat....adesss ak ni benda2 ni kureng nk percaya....

kata kubi pula..ni dugaan yg kena tempuh sb bila kita tekad nk berubah...masa ni musibah akan datang utk menguji....tp abg...takkan lepas satu ... persatu....bdn syg bkn kuat pun :((

td ada org tanya kenapa ak tak nak dj....selain dr ak demam....sb ak mcm sentap...bila ak dgr cerita....ada org tak nk ak dj dgn seseorang....ak tak faham....kenapa nk kongkong ... apa case nk jeles...kalu minat ....minat ajerlah....ke jeles.....minat n jeles ada benda yg berbeza....cewah macam artis pulak =))
p
.n then ak pun x faham...knp seseorang tu nk ikut ckp depa lak....apa2pun ak pun dh tawar hati...mybe ak sentap ni skjp ajer....tengoklah apa jadi seterusnya....

apa pun yg penting skrg ni ...ak masih mgigil....bayangkan dlm kete ak tak buka aircod....tingkap ak buka sikit je....kat dlm bilik pun x buka aircond n bilik kat opis pun sama....mmg sejuk...tp bila malam pun lagi sejuk :((

dek kerana ak suruh tutup aircond,,,,, kwn ak pakat2 nak minta maaf...dia ckp tu simptom tak lama lagi tu....oit ak kalo nk mati pun tunggulah ak kawin dulu ...sabar punya geng....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: