Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

Kenal Pasti Lelaki Yg Masih Dara

waaa geram ak baca blog satu lagi tu...rasa u all pun tahu...debushhh kena kambing2 dia....ok kat sini biar ak kupaskan bgm mana kita kaum wanita nak mengenal pasti lelaki tu teruna ke tidak


bkn kerana apa...picture .. :-w dah lah baju putih..adalah mamat seorang tu ckp...aik bkn ke hari tu u ada pakai tshirt mcm warna tu ...yg ada dlm pic kubi tu :-w





Mungkin ada wanita yang berhajat untuk mempersuamikan lelaki yang masih "dara" (tak ramai dah) walaupun kebanyakan wanita lebih suka memilih yg berpengalaman, ini panduan untuk anda


1. lelaki teruna suka mengintai-intai (curi pandang) perempuan cantik pada wajah berbanding lelaki tak ada teruna gemar melihat tubuh wanita

2. lelaki teruna segera mengalihkan pandangan apabila ditentang wanita cantik manakala lelaki tak teruna mengekalkan pandangan

3. lelaki teruna menunduk apabila dipandang wanita cantik dan menunjukkan reaksi gembira (mengetap bibir untuk cover senyum) tetapi lelaki tak teruna menunjukkan reaksi bersahaja

4. lelaki teruna malu membuka mulut untuk makan atau bercakap di hadapan wanita yg cantik. lelaki teruna seperti "kena interview" apabila bercakap dan badannya kaku

5. lelaki teruna berdegup kencang jantungnya apabila mendapati wanita cantik menyukainya

6. lelaki teruna membosankan apabila bercinta. gayanya agak "nerd". gemar berlagak untuk menarik pasangannya.

7. lelaki teruna juga sanggup menghabiskan banyak wang untuk pasangannya untuk menambat hati pasanganna

8. lelaki teruna terlalu sensitif. mereka akan sering menghubungi pasangannya sehingga dapat dan mereka akan rasa sedih yang amat sangat apabila diabaikan

9. lelaki teruna sering mengagung-agungkan pasangannya dan mengatakan orang lain tak cantik. mereka akan bercerita tentang pasangannya dan memuji-muji pasangan apabila berbual dengan kawan-kawan


kadang tidak adil juga..lelaki yg tiada dara kunun nak berkemen nk ada dara je...tp mereka tahu tak...barangsiapa yg berzina akan dapat org yg berzina juga :D ( ak pun x brani nk coment mcm2 sb perjalanan masih jauh lagi...











  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Anonymous said...

test komen

M3r4k♥Put!h™ said...

hanya mampu keta saja... wakahkahkah

. said...

CONTOH LELAKI TERUNA YG PALING HAMPIR DGN SYG IALAH ABG YG SDG MENAIP NIH WAKAKAKAKA!! (biar pon ciri2 dlm entri ni langsung tiada pd ku)

cekodok comot said...

poyosssss wakakaka nk syg kupas satu2 ke ciri2 abg ... :-w

$weEt DeviL said...

hahahaha..
:fuh
cam nak lagi je kak.. =P
kasi la lagi simptom2 ke.. tnde2 ke =P

KieRinZ said...

saya masih teruna.. Alhamdulillah..