Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

bintang2 di syurga ada juga dibumi..jika........

hari ni mood aku yg baik tercalar.....aku dh tak larat nkbertekak...tp entahlah...
aku dah buntu..biarlah apa yg terjadi....

aku hairan kenapa mereka ni tak ada hormat pada diri org lain...asyik ayat sama yg coment..apa case ni...budak tu dah tak ada ke org lain..bukan sekali...aku lihat semua coment dia sama....yap kawan ajer...tpi HELLOOOOO !!!!!!!

sbnrnya ada byk lagi aku nk tulis...ayat2 selanjutnya aku dah delete...bila aku marah mcm2 benda aku tulis...td baru je tadi...ayat yg x blh blah...dah biasa dah...

Kau sayang aku
Aku sayang kamu
Kita saling menyayangi
Kita saling rindu merindui

Tahukah apa erti sayang
Apa erti rindu
Apa erti penantian
Apa erti sabar

Penantian satu penyiksaan
Rindu dalam penantian
Sabar dalam kerinduan
Semuanya kerana apa?

Kerana SAYANG.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

aku nk cerita panjang sikit pasal kehidupan..hidup tanpa rasuah atau wang saguhati mmg tak boleh hilang selagi ada makhluk brnama setan n manusia....

masa aku di jakarta...sblm ni aku pergi paling lama 36 jam..pas2 balik,...kali ini agak lama...:D ambil cuti sekali...nt aku cerita hal pasal benda diatas ni...kerana apa ..aku dh ngantuk :P

akan tetapi / however wakakaka

semalam aku baca entry abg pasal header dia dr xarine. Masa aku baca tu erk....aku rasa seperti pernah mendengar nama dia...coz nama dia agak pelik....

akhirnya aku igt...YAp IVE READ HIS BOOK B4 .. tajuknya Bintang-bintang ke Syurga...

to be honest masa aku baca aku bosan...sb isi dia berat...tp aku tetap teruskan kerana aku terpikat dgn tarikan setiap kata2 dlm novel tu....

ok aku nak share dgn semua ayat2 yg membuat aku terpacak membaca novel tu

alah saya baru fikir nak belikan utk awak ...
tak apalah kalau sudah beli..masih sakit lagi sayang ?

alhamdullilah...sudah sembuh penuhnya..tidur dulu ya..selamat malam

romantiklah sikit sayang..hiburkan saya...saya keletihan sangat ni..

lihat di atas sana ada bulan bulat...saya baru saja ukir nama awak di atasnya..tengok cepat sblm ia hilang..bahkan dihati saya pasti selamanya takkan hilang...mungkin tidak terlihat tetapi awak pasti tahu

sayang, saya tahu. mengapa masih membenarkan jarak ada antara kita?

sabarlah..kita bukan tuhan yang ada maha kuasa...kun fayakun sekelip mata...kita manusia menggubah qadar...perlu ada usaha, perlu ada masa..Tunggulah spt menunggu matahari pagi esok...Sinarnya pasti tiba tidak dinafikan

Imran, saya amat menintai. Saya amat mengasihi...Saya mahu ada disisi awak sentiasa..saya mau melihat senyuman awak di saat saya keletihan

Suzila..cinta saya bagai matahari yang menyinari bumi..bagai laut yang mengirim hujan, bagai bintang2 yang menghias malam.....rindu saya bagai gunung rindukan awan..bagai embun rindukan subuh..bagai bulan rindukan purnama...teguh hati diikat cinta bagai teguh kilau di perut permata..percayalah dan sabarlah sayang....


bestkan ayat tu...aku benar2 berharap abg beli novel ni ...malah semua org cuba baca...

ps : sb apa nk abg beli...sebab cerita ni IMRAN tu org kelantan..berdikari..sederhana...jalan cerita dia spt kisah aku n abg....tapi apapun bahasa dia ..dan cara watak Imran tu penyabar giler...mmbuat kita terpanggil2 ada lagi ke org mcm Imran tu....

JAWAPAN : ADA ADA ABG AR

website onwer penulis diatas

http://mohdkhairimohd.blogspot.com/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Khairi said...

err... salam,

sungguh sy sebenarnya tidak seromantik itu...

buku itu agak berat dan sarat. :)

buku kedua jauh berbeza, santai dan laju.

KuBi said...

karate leher khairi!! huhuhu!!!

uiks dlm blog ni pon ada citer novel khairi? kena mintak bayaran nih!! penat2 syg aku promote dia!! wakakak!!

betol ker sama watak imran tu ngan abg? larikkkkkkk!!!

cekodok comot said...

khairi : insyallah nt sy cari..tp order online blh tak :D

abg :- betul ar ada persamaan ngan diri abg...try ar beli....tp syg rasa abg ni pemalas nk baca panjang2..tunggu ar novel tu masuk filem ...tp abg pun pemalas juga tgk wayang... macam mana ni ..alahai apa lah sengal dpt abg kaki tidur wakkakaka

[[iidyLL_iceneSS]] said...

owhhh...
cm best jer ayt2 dlm novel nie...
cm mau cari ooo....
cr dmana???
adess...