Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

Gath FrenzyFM Mesti Gempak Punya


GATHERING FRENZY.FM besar2an.. selamat diadakan...congrate pada semua.....


Tahniah & Zillion tahniah....mcm2 ak dgr kat sini..semua totally gumbira



Add Image

malah ada juga !ko putik2 percintaan bercambah...

JANGAN ADA SYOK SENDIRI sudeh





lihatlah muka2 mereka yg gembira ni ( pic ehsan dari nizam aka mose) ... comel2kan...ada yg berkenan sila hubungi http://www.frenzyfm.my disitulah kami berdating berchating bergaduhting bergurauting...

but deeply frm heart...sepanjang pengalaman cetek ak berchating...
this kinda group of ppl mmg superb ...

malah jgn tak percaya bukan sahaja Frenzy ni ada RADIO ... ada CHATING ..
malah masa gath ada SIARAN LANGSUNG lihat2lah pic pic di bawah...
masa ni dakmu buat magic...

LIVE FRM MELAKA
credit tu suffer8zine














  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

sUfFeR8zInE said...

terbaekkk!!!!!!!!!!!!!!!

Far AcRoss HavOc said...

sgt terbaik..
thanks for the door gift mama..
sgt2 cute..
=)

cekodok comot said...

muachhh :P