Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

Perlu ke stiap perkenalan ada PHONE SEX





terkejut....tergaman...terkedu

mmg sialan...mmg mencabar kesabaran aku....

hari ni aku terkejut giler bila rakan aku ngadu...kawan yg aku kenalkan pada dia rupa2nya manusia bertopengkan badut....perlu ke aku mgunakan ayat lebih kureng ajar...tak apa aku masih boleh bersabar


biar aku kenalkan budak ni sbg MR X.... dia ni kunun2nya kuatlah agama...kunun kaki masjid...kunun ada silat...kunun ada segalanya....mula2 aku chat ngan dia ok fine...tp lama2 aku lihat dia mcm BERLAGAK...seolah2 dia tahu semua hal agama ar hal dunia ar....

aku bila org dh peel EK macam ni...aku diam n keep silent...sb well bak kata SI DIA (abg aku ah ) ....jgn ambil tahu hal org...nt org bz body hal kita....

BUT TODAY ITS TOO MUCH

why im saying its TOO MUCH...coz i just know the truth color of him....

by seeing the title korang dh fahamkan maksud aku....to be honest spjg umur aku dekat suku abad ni...im never beeing in dat's situation....thankz to HIM sb temukan aku dgn 2 lelaki yg baik amin...

aku searching2 apa yg selalu org ketagih benda ni..apa2pun aku mohon maaf..bkn aku nk dabik dada aku ni neird ke naive ke....but so far yg aku lihat ar...sex ..phone sex ni selalu melibat onani..mereka selalunya berhubung dgn mgunakan telephone n akan mgunakan suara2 yg mghairahkan...mgerang....malah menurut dari sumber yg blh aku percayai...pernah juga ada wanita tu meletakkan HP dia ke benda DOT DOT tu ...utk memberikan pihak pasangan dia mendengar bunyi ccepuk2 dia...aduhai....NIKAH AR cepat...

apa2pun apa DEFINISI SEKSUALITI :
Seksualiti adalah aspek yang normal dalam proses perkembangan setiap remaja. Seksualiti
adalah proses sepanjang hayat bermula dari kelahiran sehingga akhir hayat. Setiap individu
adalah makhluk seksual. Seksualiti setiap individu dibentuk oleh nilai kendiri yang
dipengaruhi oleh keluarga, rakan, media, agama,budaya, persekitaran dan undang-undang
masyarakat.

Seksualiti bukan sekadar hubungan seks tetapi ia meliputi perasaan, emosi, pemikiran, tingkah
laku sebagai seorang wanita atau lelaki, identiti seksual dan orientasi seksual. Ia juga berkaitan
dengan peranan dan identiti gender, imej diri, luahan perasaan kasih sayang dan keintiman
kepada individu yang kita pilih serta kesejahteraan kesihatan seksual dan reproduktif
yang menyeluruh

Melayani onani merupakan permulaan kehancuran hati seseorang. Merupakan salah satu permulaan kepada zina.

Ia sering diwarwarkan kononnya sebagai penyelamat dari zina, hakikatnya ia juga merupakan pintu mula kepada zina.

Ia adalah pintu mula seseorang berjinak dengan melayani nafsu syahwat seksual mereka tanpa menurut arahan Allah dan RasulNya. Nafsu yang tidak dikawal ini adalah sentiasa meminta lebih dan lagi, akhirnya akan menjerumus kepada menonton gambar pornografi, video, mengintai dan ditamatkan dengan zina yang tiada had kepuasannya. Memang itu sifat nafsu syahwat samada seksual ataupuan harta. Sekali ia dilayan, tiada lagi pintu puas.

JADI pada org tu jika dia membaca entry ni....aku harap kau insaflah...jgnlah nk berlagak baik kunun...nak dabik dada ur good...sb org yg berilmu dia tak berlagak..biar org tahu kelebihan diri anda sendiri ...tak perlu canang ar babe..

TAHUKAH ANDA !!

ONANI BLH MEMBUAT ANDA


1) kesan buruk kepada kehidupan seksual apabila berumahtangga

Jika anda lakukan onani secara luar biasa seperti melakukan rangsangan seksual secara kasar dan kuat untuk mengecapi klimaks, mungkin apabila beristeri, anda akan mendapati bersetubuh dengannya tidak memberi kepuasan seperti anda kecapi secara onani.

Masalah ini dikenali sebagai ‘Traumatic Masturbatory Syndrome'. Yang menimbulkan masalah ialah onani mengakibatkan klimaks anda berlaku dengan cepat, yang jika berterusan dan diamalkan akan mengakibatkan anda tidak dapat bertahan lama apabila mengadakan hubungan seksual sebenar.

2) Tahap kesihatan kemaluan boleh terjejas hingga Mati Pucuk

Selain itu, jika agak ganas dengan cara merangsang anggota sulit anda sehingga mengakibatkan anggota itu sakit dan bengkak, kemungkinan satu hari anda akan mengalami mati pucuk apabila kerosakan lama menunjukkan kesannya.

Ini kerana anggota sulit adalah organ vaskular dan tidak boleh diurut atau dirangsang dengan keras. Ia hanya sesuai untuk dirangsang melalui salur faraj perempuan.

3) Boleh Mandul kerana kerosakan buah zakar lelaki

Kerosakan buah zakar boleh berlaku pada bila-bila masa ketika melakukan onani, dan jika ia berlaku dan menjejaskan kilang sperma, sudah tentu anda akan mandul kerana sperma tidak lagi dihasilkan ‘kilang'.

Sebagai contoh, anda melakukan onani dalam keadaan tidak terkawal seperti pengaruh alkohol, menyebabkan tidak tahu atau sedar ketika itu anda teragut buah zakar atau mencederakan buah zakar.

Anda hanya menyedari selepas beberapa lama yang buah zakar anda menjadi semakin kecil atau bengkak, dan jika kilang sperma terjejas, anda akan menjadi mandul.

Sudah tentu perkara yang menyeronokkan sukar untuk dihentikan, kecuali berlaku sesuatu perkara yang memudaratkan seperti keradangan buah zakar, kecederaan zakar seperti kebengkakan zakar.

Bagaimanapun, ia sudah terlewat jika tiada cara perawatannya. Mungkin jika zakar terkulai, bengkok atau patah, ada cara rawatan seperti pemulihan dengan pembedahan atau penggunaan alat pemulih.

Namun, jika kilang sudah rosak dan buah zakar mengecil, tiada penawarnya. Jadi cuba kurangkan amalan onani, terutama secara kasar. Anda perlu ingat, anda hanya ada satu zakar, bukan sepasang. Jika zakar itu tidak berguna, hidup anda merana selama-lamanya!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

cekodokcomot said...

- org mcm ni baik kawin je, mmg wajib kawin, -

KuBi said...

jom wat phone sex!! wakakakakkaa!!

Tafseeradiome said...

penah jd kt diri sendiri.lps sebulan berkawn dia dan sy jd abg dn adik angkat.lps dua minggu sy nk dia cuma anggap kawn sbb ms jd adik angkt dia mcm menggatal sungguh.ms bkwn xla gatal cmtu.tp,lps dua bulan bkwn..dia msih menggatal dan cr ckp mcm nak goda sy ja.akhirnya,dia call sy dan cuba wat phone sex.lps sy taknak wat mcmana dia nak.dia malu dan minta maaf.gtau dia syg sy la tp dia ada gf..sy surh dia pg jg gf dia.lps sbulan tu dia kwin.mcm takcaya org bergelar ustaz pon ley wat cmni kat sy.

dj cekodok.this is for you.. http://canilibeakmal.blogspot.com/2010/05/kepada-dj-cekodok-dari-frenzy-fm.html

iniAKU said...

yaks~! bom laju2 je org cmni >__<

cekodokcomot said...

abg ~~ syg sepak abg kang !!

Akmal !~! yeap kena hati2 bila berkawan....

ini aku !! i wish i can

Kierinz said...

bagaimana pula dengan gadis yang melakukan onani?

cekodokcomot said...

kalau pmpuan..nt dia kawin dia takkan puas bila melakukan brsama suami dia...