Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

sayonara

esok hari terakhir aku bersama airlines aku.... :( mmg sedih....mmg berat..

but hidup kena teruskan...decision dah buat..x boleh buat apa2...aku pun dah ambil keputusan dari semua aspek...

MH727...Boeing 737-400 :D
disini berakhirnya segalanya...lepas ni aku nk concentrate dgn jalan yg aku pilih...
aku ingin dekat diri aku pada DIA...

insyallah...tp sbnrnya aku terkilan sesuatu...akhir2 ni aku jarang mndgr kata2 ingatan dari seseorang...
dulu aku suka dgr dia membaca...suka dgr dia mmberi pandangan tp kini...
tp aku harap agar hubungan ini senantiasa segar bugar..

sejak menjak ni ..aku rasa spt di awan-awangan...dia berubah menjadi romantik dan amat amat pandai ambil hati aku...yelah learning..aku pun sepatutnya begitu...give and take....wp selalu juga aku cemburu...tak sabar aku menerima sms dari dia ..spt biasa setiap kali aku nak fly mesti dpt sms dan aku akan baca spjg perjalanan

indahkan bila kita ada org syg..ada org take care...selalu aku berdoa agar hubungan ini akan jalan dgn sebaik2nya..dan tiada onak atau duri...

arghhhhhhhhhhh aku ni kalau nk fly ajer mesti fikir bukan2...sedangkan tadi baru ajer abis brgayut...aku dah rindu balik kat dia....waaaaa mcm mana ni..air mata dh menitis....rindu sgt sgt sgt sgt...

abg jika abg baca coretan syg ni...
abglah satu2 makhluk adam yg syg cinta dan kasihi..kesabaran abg melayani syg...
amat syg sanjung kerana tak ramai yg blh terima angin syg :p

dulu masa mula2 kenal....byk syg kutuk abg...gaduh ngan abg...melawan ckp abg..masa tu panggilan kau aku :D
abg selamba layan syg...abg sikit demi sikit MENJINAKKAN syg wakakakaka...lantas panggilan jadi abg n syg...syg igt lagi abg ckp.... " wp syg hangin ngan abg....syg kerap tukar panggillan abg ke benda lain...tp abg tetap panggil syg sayang... " syg terus terdiam...syg minta ampun abg...banyak menyemakkan kepala abg dgn benda remeh2...

igt lagi kata merak :D..
.kalau nak tengok abg menDJ sampai pagi2 buta...tu maknanya abg gaduh ngan syg ..hahahahaha..

syg paling suka dgr bila tgh2 berborak nk letak tepon abg ckp...syg tunggu skjp...sbnrnya syg tahu abg nk bagi apa....syg suka bila abg ckp mcm tu....rindu dah mula bertandang....

syg igt lagi masa abg nak pergi melaka...perghhhh sesat banyak giler....tp bestkan...:D

abg sayang syg kan...jagalah kesihatan ye..abg selalu ckp kalau suka sakit..n sakit tu nikmat...tak payah ubatkan..org lagi nk cepat sihat....jadi abg jgnlah mcm ni...pergilah berubat..


tadi ada seorang chaters pendengar dari frenzy fm... lil akmal :D dia tulis mgenai aku ..
Dj Cekodok Frenzy FM

terima kasih :D ....tapi sy belum layak menjadi Dj ...masih lagi bertatih..apa2pun awaklah yg pertama memberi pendapat pasal saya ...wah bangga ...
yelah aku pun baru 2 1/2 bln dlm area ni....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Tafseeradiome said...

saya wat entri utk dj cekodok 9 may lepas la.sy cr tau dj cekodok kat frenzy lps wat entri tu.rsnya saya ada hntr comment kt frenzy cekodok.hmm..

eh..cekodok ni pramugari ke?haha.dah kwin?huhu

cekodokcomot said...

:D kawin shhh no coment ahakz .... hantar coment ke frenzy erkk tak check :D

Far AcRoss HavOc said...

mama nak quit dari MAS kew..
tp x pe la mama...
=)
kalau mama rase bende bole dekatkan mama dgn papa..
ok la tu..
cari keje lain ye mama..

suffer8zine said...

hoyeahhhh, : ) SELAMAT HARI RAYA, ingt x raya je ke leh mintak duit raya. wakakap :P

KuBi said...

terharunya baca ini entry hingga menitis2 air mulot ni!! huhuhuhu!!