Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

Setan Ku ... Syed Shariman... i miss u babe


aku rindu kat dia

ya aku rindu sgt2 .... semalam dua kali aku lihat dia..sekali lagi masa subuh...now aku tunggu 3 hari utk dia sedar ... Ya Allah aku benar2 pilu semasa aku dpt berita ni ....

semalam masa tgh chat..gaban bagi tahu aku...pas2 budak office dia....aku mcm tergamam...mcm tak percaya...aku tanya berulang2 kali...jangan main2 aku tak suka...sb aku tahu setan tu mcm2 dia akan buat utk buli aku balik....

arghhh!! kul 2 aku dh serabut...semua benda aku tolak tepi...aku tepon kubi x berangkat...aku dh tak tahu nk buat apa...aku call dakmuo ... lama2 aku dh tahu tak tahu nk buat apa...baru je semalam aku skype ngan dia ... kali ni peel dia mmg pelik... dia cakap aku nk main uno ngan kau sampai subuh ... aku cakap KAU GILA AKU KEJE AR...dia kata dia dh tidur spjg perjalanan pergi ke MERSING...jadi dia x ngantuk.... aku bantai gelak je

tapi aku tak blh main ...bingai yer FB aku ni....last2 dia main ngan Bebeq....dia ckp kali ni babe kalau u cerita kat bebeq u sms kat bebeq card i apa...i tak nak bagi u view tv i lagi....wakakakkaka..aku gelak besar

ya hari sblm tu aku dh buli mamat ni...aku view dia....aku bagi sms kat bebeq...akibatnya dia kalah berturut2 ....wakakakakakaka....aku igt lagi pagi tu ..tak pernah2 kau nak nyanyi kau nyanyi wakakkaka....tp last2 aku tertidu....kau marah aku...kau ckp kau blh trtido masa berckp...dan kau pun gelak masa aku ckp kubi masa dj pun blh tido tau...kau ckp mmg korang 2 kali 5... ....

kau igt lagi tak mula2 kita chat...kau igt aku ni lelaki cissssss!!!!!! nick aku tak ada berupa mcm rupa perempuan....

aku rasa kau pun tahu kan setan.... start hari tu .. kita jadi kawan baik....abg aku sejak menjak ni bz sgt...aku akan cuba memahami...cuma aku harap agar dia beri masa sikit kat aku.....

setan kau selalu ckp kat aku ...babe kau ok tak hari ni? babe kau sihat ke ? babe babe babe babe...sampai sekarang setan ... aku terngiang2 suara kau.. masih panas lagi suara kau kat telinga aku..... kau selalu ckp ...kau ni kan kodok..nampak ajer brutal nampak ajer rock...tapi hati TISSUE....  dan aku pun tk tahu kenapa aku nangis sb kau....tp aku tahu aku mmg terasa sgt ....sb aku takut...takut benda sama yg berlaku.....dan sekarang setan.... AKU NANGIS LAGI KERANA KAU SYED SHARIMAN....

ayat2 kau

" babe aku dah dpt hp ..boss aku bg... nt aku o/staition blh aku sms kau....tak yah aku tunggu nk masuk tenet....tapi babe aku tak ada simcard....macm mana aku nk call" kau suka buat aku ketawakan bingaii!!!!!!!!!!!!!! kau kena bangun babe kau kena kuat...kau selalu baca blog aku ...kau kena bangun....kau kena buktikan kau kuat babe ...

" babe, aku dh beli simcard ..aku nk bagi tau kau ni no aku...kau org pertama tahu " mcm biasa aku gelak .... "tapi babe org maxis tahu dulukan..... "zassssssssssssss


babe kau igt tak apa yg kau cakap ngan aku malam sblm tu

aku tepon kau sb aku kena bebel salah faham ngan dia :D...aku tanya apa yg kau tahu...kau tak bersalah..sebab aku pun tak terang semua kat kau....kau dtg sebab aku bawa....masa tu aku kasihan abg sebab dia mencari dj dj ... dan skrg kau faham....kita warwarkan sama2.... kau cakap ok apa ada dua...at least kalau sana semak boleh masuk sini... kadang2 kalo sana ramai yg concer susah nk dpt perhatian...ramai kawan kan best....paling best kutuk sini..sana tak tahu...tp kalau sana tahu tu yg best...boleh lawan2 ckp .... think positive babe ..think positif......sb ada radio .... biar ramai ...

aku tahu babe aku tahu...ramai yg coment kat aku...waaa kalau dua2 dj ni brgabung.... boleh kalahkan sifu & ice....wakakakaaa...aku sokong kau sekali....sifu ckp zainal ckp... :D kita sokong semua rakan2nya radio...ya THINK POSITIF tQ sifu.....

tapi skrg babe....sapa nk naikkan semangat aku babe...aku lemah tanpa kata semangat dari kau..

satu lagi aku suka gaduh ngan kau pasal alyahya pasal al-ayderus kau....kau ar tak nak ambil tahu susur galur kau wakakaka...tp apa yg ckp babe masuk akal babe...

kau igt tak kau cerita pasal makwe kau dulu.....aku harap semua budak yg aku kenalkan kau tu menjadi wakakakkaaka....kau marah kau igt aku ni buaya...babe sedar ar babe..bacalah entry aku ni....aku tahu kau akan jadi hebat dlm menDJ ...kau bagus babe...bagus giler

kata2 kau lagi babe...

" babe aku dah dpt hp ..boss aku bg... nt aku o/staition blh aku sms kau....tak yah aku tunggu nk masuk tenet....tapi babe aku tak ada simcard....macm mana aku nk call"
" babe ko sewel ar babe ... "
" babe kau selamba nak mampussssss "
" babe aku suka lagu hindustan aku belajar urdu wakakaka... aku nyanyikan kau lagu bholi si surat.. "

babe kau tak tahu...aku pasang lagu kau spjg perjalanan aku ke jb...

kata2 akhir kau

" babe, kalau aku tak ada kau jgn nangis tau..aku tak nak kau nangis....aku syg kau babe..."
pastu kau nyanyi kat aku

SYED SHARIMAN SETANNNNNNN KAU BANGUNLAH .... KAU JGN NGAKU KALAH ...KUAT AR SEMANGAT KAU...

KAU TAHU KAN KAU WARIS TERAKHIR...KAU NK HILANG KE WARIS KAU TU..

BANGUNLAH BABE...AKU RINDU GILER KAT KAU...

alfatihah kat kau babe...ramai syg kau ni...kawan kita kat frenzy kat gomo kt fb semua rindu kat kau...bangun ye babe....

last update : doctor tengok dia utk 3 hari....OT dah berjaya...harap dia akan lawan ...








  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

gundam00 said...

doa moga2 cpt sembuh....

suffer8zine said...

semoga semuanya berjalan lancar

can ili be akmal? said...

semoga sembuh syed.. :) dan selamat dunia akhirat..

4moii said...

1st ak ngis tuk mber tenet.. abg syed, smoga cpt sembuh.. cpt la sdr.. :((

^lurve_purple^ said...

Ya Allah.. Dj syed??? tersentap lak ku bace..

mudah-mudahan Allah mempermudahkan segalanya buat beliau..amin

semoga keluarga dan rakan beliau tabah menghadapi dugaan ini...

Bukan Eciz said...

moga dia cpt sembuh. tp entry ni, ades sepatah haram tak paam.

cekodok comot said...

baca dgn hati .. hanya org yg rapat sahaja tahu n faham

FrenzyFm said...

hahahhaha . aku bace paham je . xde masalah pun. agaknye orang buta hati je kut xdapat memahami

akuzle said...

mudah2an beliau sedar semula....amin3!!!