Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

Kisah Aku Kisah Benar..


aku tahu kau org bila baca ni ...terdetik bila betul kau kodok ? BETUL aku tak tipu... NI pengakuan ikhlas aku ... masa aku dgn si DIA... dan aku tahu kau orang tahu siapa dia... Aku sbnrnya dh tak tahan...selama ni aku simpan rahsia..ku .aku yg makan hati....tapi dia diam membisu....aku kini berserah pada di DIA ... kisah aku macam ni

Malam tu aku terpaksa bukak juga.aku dipaksa dlm rela..pastu terpaksa terpaksa gosok-gosok belek-belek yg mane patut, aku dipush push the right button, pastu cucuk terus main... Takde maknenye dah nak kiss kiss dulu...sungguh aku rela dlm tak rela...Aku tahu kami sama-sama tak tahan dah pasal lame sangat dah aku tunggu. Dekat setengah tahun jugak laaa kumpul duit…

First main aku tengok terkial-kial gak laa carik tempat mane yg harus tekan. Dalam setengah jam camtuh ok dah. Aku hairan aik mcm dh familiar ajer abg ni.... First time main dekat 3 jam aku balun sampai panas giler. Hehehehe :-) >


Itu laa pengalaman malam pertama aku main PS2 abg aku mase baru beli 5 tahun sudah…


wakakakakakkaak satu lagi kisah :-)



Sepasang pengantin baru mengalami gangguan kesihatan. Setelah diperiksa dengan teliti, doktor memberitahu perkara itu disebabkan oleh hubungan seks yang terlalu kerap.

“Untuk sementara waktu ini, anda berdua dinasihatkan supaya menghadkan kegiatan seks. Sebaiknya dua kali saja seminggu sahaja. Untuk memudahkan mengingat, saya sarankan untuk melakukan hubungan ini hanya pada hari yang bermula dengan huruf S, iaitu Selasa dan Sabtu,” saran doktor.

Akan tetapi pada malam ketiga berpuasa dari membuat hubungan itu, si suami tidak dapat lagi menahan nafsunya lalu mencumbui isterinya yang sedang tidur sehingga isterinya terjaga.

“Hari ini hari apa bang?” tanya si isteri.

“Sumaat”


:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

Abu (nama samaran) bagitau tunang dier Siti (juga nama samaran) teringin nak jumpa nenek Siti. Satu hari, Siti berkesempatan memperkenalkan Sam kepada neneknya. Sambil duduk menunggu, Abu mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk. Nenek Siti keluar lalu Abu bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, “Maaflah nek, abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi.”

Dengan selamba ala salesman budak-budak pakai tie jual calculator, nenek Siti berkata,

“Takpe, Siti memang suka sangat bawakan nenek coklat kacang hazelnut ni. Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya. Kacangnya nenek tinggalkan kat mangkuk tu.”

:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

[[iidyLL_iceneSS]] said...

perghhhhh
cite abu xley bla...
wat eden kembang tekak...
adusssssss

cekodok comot said...

wakakakak

kembang tekak tak apa babe...jgn yg lain

gundam00 said...

yg ps 2 mula2 aku beli aku main dr pkl 8 pagi smpai la 3 pagi...hik3 lg dasat kn....

yg cite no 2 tu mmg lawak...xtahan pnye pasal de sumaat dia bg kah2....

yg no 3 ni penah bc kat mastika x silap aku...yukkk....geli den