Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

...pasrah...


"bangun sayang..kita solat jemaah sama-sama ya"

Matanya terbuka kecil terkedip2 diganggu sinar lampu. Senyum di bibir keringnya mekar..Rambutnya memenuhi bantal selembut sutera menggesel celah jariku...ada cinta yang tidak terluahkan...ada cinta yg tidak mungkin diterjemahkan ke dalam bentuk realiti fana dunia... ( bintang2 ke syurga xarine ms 448 )

aku sekali lagi menamatkan bacaan novel xarine...sehingga terbuai kata2nya..kata2 tersebut adalah dari kata hati watak Imran setelah dia disahkan menjadi suami pada Suzila....banyak betul kata2 bait2 yg indah n mmg mcm dh trpahat semuanya :D

nampak brutal dlm hati ada taman...wakakaka tu yan & didie kat off gelakkan aku...sb masa membaca tu mata aku mengalir hihihi kantoi sudah..entahlah aku sendiri tak tahu kemana hidup aku nanti....dgn bebanan yg aku pikul...layakkah aku...

kadang2 aku tertanya dimana aku...kedudukan aku...masih samar2...org kata kalau kita sygkan org jgn 100%...sayang diri kita sendiri dulu... :| yg aku lihat seperti drama...banyak sgt phase2 yg perlu dilalui dan direnangi..

jaga hati..take care org tu..pengalaman mengajar kita bagaimana nak buat semua tu...tp kenapa spt ayat2 tu dibibir...aku bukan buta aku bukan tuli...mmg tahu semua dilayar screen shj...tidak lebih dari itu....katanya smsnya stiap kali pmergian ku ke langit biru tersimpan rapi terpetri di hati...katanya lagi....hidup dia kosong ditemankan oleh laptop kini hmmm.... dgn kehadiran syg....entahlah aku dah terpaku tak tahu nk fikir apa lagi..jika dia masih nk sama spt sbm kehadiran aku...entahlah....ucaplah sejujur hati mu...kadang2 ada juga terdetik dgn soalan dr kenalan..setiap kali jari ni menaip mesti ada cerita sidia..tapi dr dia...ya aku mmg cintakan dia teramat sgt....

fitrah org..setiap benda yg didpn mata dipandang enteng...perlukah aku menjadi sejarah....perlukah aku menjadi cekodokcomot atau sharifah adrianna...

aku tahu aku siapa..Ya wp di kelilingi dgn segalanya tapi hakikatnya dia sahaja tahu dimana kedudukan aku...aku rela dan redha jika itu alasan...tak pernah aku mghalang atau apa shj...semua org tanya aku..mcm mana kau boleh tahan dgn dia sekian lama..kalau aku mmg dah angkat kaki....tapi ada juga kata2 yg mgatakan..aku suka kau dgn dia....aku tanya kenapa...sb kau yg paling lama kau yg paling sempoi kau yg paling best antara kenalan sblm ni...pelbagai coment aku terima...entahlah....

hakikatnya yg lain cuma kenal dia dilayar di radio...

dia yg mendidik aku menjadi pencinta
dia yg mendidik aku menjadi wanita
dia yg sabar dgn peel aku
dia yg boleh control anger aku
dia yg mgajar aku erti rindu
dia yg melengkapkan aku

apa yg mampu aku buat lagi..kerna utk memulakan semula aku tak mampu...jiwa aku dia pegang...

aku pasrah


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

KuBi said...

wow!! bahasa dlm entri ni mengalah kan bahasa dlm novel!! terkesima jap!!

cekodok comot said...

mcm abg dh baca novel tu wakakakak