Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

happy bzday syed shariman aka dj setan


dah lama kan tak dgr suara dia brdj
kenapa masih dia tido lagi
bila dia nk bangun
bila dia nk sedar

ak x tahu rakan2 yg lain dr frenzyfm n gomofm..tp kehadiran dj setan aka syed shariman suatu masa dahulu mmg best...

start dia tido ..start tu hidup dj ak dh serabut...dh tak ceria dan ak mcm hilang sayap....ak rindu gila dgn dia...imannnnnnnn....14hb bzday ko iman....ko dh tua setahun tau..goshhh ak tak blh igt ko dah....cnfirm ak nangis...teringat ko terbujur kaku .....

cian akak ko ..cian parents ko...penat mereka jaga ko syg....tak kesian ke tgk mereka....ko skrg di dunia lain...pohonlah pada siDIA agar ko kembali....

IMAN !! BANGUNLAH !!

HAPPY BZDAY IMAN !!

sapa2 nak beri sumbangan boleh titipkan pada

NO AKAUN BANK ISLAM :- 08-059-02-026583-6 SHARIFAH ASLINDA BINTI SYED ISA
dulu beliau selalu membantu rakan2 islam kita dgn mencari dana2 tuk anak2 yatim...skrg ni apasalahnya kita sumbang pada beliau



http://cekodokcomot.blogspot.com/2010/07/aku-rindu-kat-dia-ya-aku-rindu-sgt2.html

pautan !


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS