Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

kalau ako boleh pusing masa.. kejam

i wish i can...

i wish i can u turn

kan best jadi mcm kanak2....ketawa...tak ada masalah....kalau sakit ada orang peluk...ada org tenangkan....

kalau demam beria2 diantar ke hosp...kalo kita tak tido ada org dodoikan...

kalau ako boleh pusing tahun 2006...ako janji ako akan jadi kawan yg baik....tak gaduh2 ...tak akan cari pasal.....akan ako pastikan tiap masa berisi...tiap masa penuh dgn auktiviti....

kini semua dah hilang...hilang mcm tu je...salah ako jugakan...salah ako ke.....alfatihah..

agak lama br ketemu dahan lain....same je juga...pi mai pi mai tang tu...kasihanlah ako..kenapa ko buat mcm ni ...

nangis ajerlah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: