Thankz kerna sudi follow blog sy...n insyallah sy akan follow blog u all..apa2pun yg baik dari Allah SWT n yg buruk dr sy sendiri...dan sy mmg suka melepak2 n membaca entry2 kamu semua... peace anarchy
Powered by Blogger.
RSS

ada ke org nk borak

chat

mcm dot dot dot dot sewelll

adui
menyakitkan hati tul aku tengok

SABARRRRRR !!

mengelar aku tengok budak sorang tu...aku tgk dr mula lagi msg dia bunyi semacam ajer

tak tahu nak point jari kat sapa...aku nak naik hangin ke tak perlu

mcm tak ada tempat lain nk singgah ayat2 tu tengok2lah sikit
ingat aku ni TUNGGUL apa

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

AyieBlog said...

Assamualaikum,mama kodok kenapa nie?? kalau ayie ada buat salah maaf dipinta,kalau ada terguri hati,tercakap lebih,tergelak menyakitkan hati,tergurau tersenda. Maaf dari hujung anak rambut,sampau hujung kuku ibu kaki.. lama tak nampak mama kodok dalam chatbox,ayie buzz skype mama kodok senyap.. !sunyilah.. tak ada kawan.